Odp: HDD

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 23:53:20 MET

> Czy warto kupoweć dyski inne (WD, QUANTUM, ... ) niż IBM i Saegate
> (>30GB, 7200 rpm, ATA 100)?

Moim zdaniem warto :) Zawsze mialem WD, ludziom montuje WD i nie mialem
padu! Pozniej kupilem IBMa 10,2 7200rpm (Made In Hungary) i nie mial 3
miechow jak padl :) Wiec kupilem Quantuma (Made In Japan) 13.0! Naprawde
boski dysk. Poprostu super! Cichutki i niezawodny. Teraz uzywa Go kolezanka
i dalej chwali. A mnie znow zachcialo sie szybkosci i kupilem IBM DTLA
307015 15.0! Prawda jest taka ze moze jest szybki ale sie grzeje
( Zalozylem mu coolera wiec jest lepiej. Choc przy mojej eksploatacji to
chyba dlugo nie pojdzie. Osobiscie gdybym dorwal Quantuma o podobnych
paramentrach wymienil bym bez wahania. Tylko ze teraz ponoc Maxtor ich
przejal a im to nie ufam :))))

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm