Re: Tablet...

Autor: El presidente (postmajster_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 20:09:59 MET

On Fri, 12 Jan 2001 14:03:52 +0100, "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote:

>jakieś konkrety ? testowałeś oba ?? co rozumiesz dla dzieci ??
>masz porównanie parametrów ???? (paza ceną)
>bardzo chętnie usłyszę co sądzisz bo zamierzam kupić Pentagram ze względu na
>cenę !!!!!!!

Instalowałem dwa (do notebooka !), tani Graphire USB (Wacom) (ok 500
brutto)i Pentagram O`Pen USB, mimo że ten drugi (wg. producenta) jest
tabletem 3048 lpi (Wacom 1015 lpi) to niestety przegrał na całej
linii. Dokładność odwzorowania piórka znacznie gorsza, skoki kursora,
co producent - to producent. Cena pentagrama faktycznie mniejsza,
wykonanie gorsze, gwarancja - rok (Wacom - 2 lata), Pentagram wchodzi
"pod strzechy", ale coś - za coś, nie spodziewaj się po nim zbytniej
wygody użytkowania.