CO kupic? Creative GF 2MX czy Matrox G400??

Autor: pla (pla_at_mops.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 17:43:13 MET

Jak w temacie. Dodam, ze komputera czesciej uzywam w
2D, ale to moze wynika z tego ze mam cieniutka karte, przez co nie bawilem
sie w gierki 3D. Ogladam tez duzo filmow na DiVX i chce kupic karte na
dluzej.
Moj sprzet to D700, Abit KT7, 128RAM, AWE 64isa -
moze wiecie cos o konfliktach tych kart graficznych w podobnej
konfiguracji?? Sklanialem sie ku GF MX zachecony wynikami testow, ale
podobno obraz w 2D nie jest zbyt ostry i zdarzaja sie dziwne konflikty...
Moze ktos wyprowadzi mnie z bledu i poradzi cos adekwatnego???
Dzieki z gory - Pawel