Re: Outlook - oddzielne profile uzytkownikow.

Autor: Konrad Urbanski (urbanski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 16:36:32 MET

czar27 wrote:

> Prosze Sznownych Grupowiczow o pomoc, bo chcialbym
> zrobic tak aby miec powiedzmy na pulpicie 2 skroty czy ikony
> do Outlook'a i jak moj brat kliknie na ikonke z jego imieniem
> zeby Outlook sie otworzyl z jego wiadomosciami i tylko jego
> adresem (e-mail) do odbierania/wysylania poczty i w moim
> przypadku tak samo, aby sie nie mieszaly wiadomosci itp.
>
> Czy moze jest jakas mozliwosc zamieszania w rejestrze np.
> skrot z kluczem, ktory wylacza moje preferencje, a uruchamia
> inne i na odwrot?

Byc moze sa prostsze sposoby, ale mozesz np. na tym komputerze stworzyc
uzytkownikow (profile). Wymagaloby to co prawda logowania (oczywiscie
nie musialoby byc na haslo), ale wtedy kazdy uzytkownik moglby miec
swoje ustawienia od wygladu pulpitu po "adresy-kontakty" itp. w takich
programach jak outlock.

Konrad

--
Moja stroniczka: