Odp: klopot z GF2 MX Prolink

Autor: Sebastian Lewandowski (sebul_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 14:53:16 MET

Użytkownik Raffa <rafalw_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93muhc$7c4$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik Sebastian Lewandowski <sebul_at_interia.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3a5ee5fb$1_at_news.astercity.net...
> wylaczeniu
> przeinstalowywac
> wymiana
> >
> wlaśnie kupiłe msobie tą karte ( ale narazie nie mam telewizorka , więc
nie
> mam jak sprawdzić ) na stronach prolinka są nowe stery i nowy BIOS do
karty
> !!!
> czy sam TV-Out działa ?? ( jak z jakością? ) czy masz równocześnie obraz
> [...]
Wyjscie na na TV dzila tylko jakos dziwnie bo obraz ktory sie pokazuje na
telewizorze jest za duzy i mozna go sobie przewijac... tylko qrfa ja nie mam
zamiaru przesowac obrazu jak bede filmy ogladal
Obraz jest jednoczesnie tu i tu jak sie odlaczy kabel wszystko jest w
porzadku nawet po restarcie.. ( tylko jak sie wylancza kompa i potem wlancza
bez kabla to sie sypie) Sypie sie tez jak probuje ustawic karte na wyjscie
na TV i wezme zastosoj... moze to sprobujesz u siebie zrobic.. hyba ze masz
to wogole nie aktywne bo tak tez sie zdarza (wez sprobuj samego czincza
wlozyc i cos ustawic)