Re: Karty TV

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 14:11:34 MET

Użytkownik Chemical <chemical_at_szczecin.multinet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:thir5tg2b3tqkkq0m57gjd0a8mf07o7qsg_at_4ax.com...
> Witam
>
> Mam pytanie. Czy przez karty TV, mające wyjście wideo, można puścić na
> telewizor jedynie obraz z tunera karty, czy również obraz z samego
> komputera (jak przez wszelkie karty graficzne mające wyjście wideo)?

nie wiele kart TV ma wyjście !!! raczej mają tylko wejście

ale jak już znajdzesz z wyjściem to pewnie będzie to kombajn TV i bez
problemu puścisz każdy obraz ( no może nie bez problemów, bo problemy to
zawsze się znajdą )