Re: ati

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 13:47:22 MET

Użytkownik Yacek <mawoski_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93mtkq$3or$1_at_news.tpi.pl...
> Moze ktos mnie uswiadomi czy jesli karta graficzna ma wyjscie telewizyjne
> typu cincze i telewizor ma wejscie telewizyjne typu czincze to ma prawo to
> nie dzialac ??
> lub prosciej , czy istnieja dwa rozne standarty przesylania sygnalu video
za
> pomoca zlaczy cincze ktore byly by nie kompatybilne i z powyzszego powodu
> moja karta ATI nie wspoldziala z komputerem
> Yacek
no z powodu kompatybilności to nie
ale np. ja kkarta ustawiona jest np. na NTSC ???
albo źle zainstalowałeś drivery ??
albo trzeba najpierw podłączyć TV kablem i włączyć go na AudioVideo
      a dopiero potem włączyć kartę i uaktywnić TV-Out

p.s. kupiłem niedawno Prolinka GF 2MX z TV-Out ( jak kupie jeszcze telewizor
albo porzycze to będę mądrzejszy bo narazie jeszcze nie miałem jak
przetestować )