Re: Epson Stylus 680, Stylus 880

Autor: Jaro (szagrat_at_poczta.fm)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 13:04:34 MET

"Chris" <nexus_at_iprive.com> wrote in message news:93mhe7$mal$1_at_news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Proszę o parę słów na temat każdej z nich.
> Dane techniczne mam, chodzi mi tylko o opinie na temat użytkowania.
> Jak wychodzi eksploatacja? Czy w grę wchodzą tusze "zastępcze"?
> Czy warto kupić?
>
> Serdecznie pozdrawiam.
> Chris

witam

mam epsona 600 (stary ale jary :)
i jakosc wydrukow jest ekstra , a co dopiero na nowych modelach ze
zwiekszona rozdzielczoscia ...

co do tuszow - uzywaj tylko orginalnych - chyba ze masz ochote na wizyte w
serwisie i wymiane glowicy drukujacej - koszt okolo 400 zl :( , epson to nie
canon - inna technologia druku (piezoelektryczna) i dlatego lepiej nie
uzywac podrobek )
moze to troche zniechecic ale uwazam ze jakosc druku jest wazniejsza
(widzialem wydruki z canona z tuszem uzupelnionym strzykawka - rozpacz )
jak bedziesz dbal o epsona (zeby sie nie zakurzyl) , nie bedziesz zalowal

pozdrawiam
jaro