problem z dyskiem

Autor: Tomen (tomen_at_hot.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 12:54:03 MET

Czy ktos z gupowiczow moglby mi pomoc ,moj problem jest nastepujacy:
Musialem wyjac z compa moj drugi dysk( w kieszonce) w celu skopiowania
danych (mp3) od kolegi .Po ponownym zainstalowaniu system (windoza 98)
wiesza mi sie wyrzucajac komunikat:
przepelnienie wewnetrzego stosu spowodowalo zatrzymanie tej sesji,zmien
ustawienia stacks w config.sys
Sytuacja ma miejsce tylko gdy ten nieszczesny dysk jest wpiety bez tego
dysku system laduje mi sie bez problemow.
nie ukrywam ze chcialbym odzyskac dane z tego dyku
Pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc