Re: reczna proba rozwiazania problemu, bylo :WInMe ...

Autor: Albert (albert.z_at_neti.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 12:30:54 MET

1. dzieki wszystkim, ktorzy niezwlocznie przeslali mi patcha.
2. tak sie zastanawialem jak rozwiazac samemu moj problem, czyli koniecznosc
wstawienia do autoexeca programow wywolujacych sterowanie pl_fontami pod dos
itp, oraz wstawienie files=150 do config sys i...
w rejestrze pod mocrosoft\windows\runservices .. czy jakos tak wstawilem ze
przy uruchamianiu winMe startuje sie plik my_auto.bat .. ktory to uruchamia
potrzebne mi programy....
zastanawiam sie teraz tylko w jakis posob moge uzyskac files=150 w
config.sys bez instalowania patcha... moze ktos ma jakis pomysl ???

--
Pozdrawiam,
Albert
Użytkownik "Albert" <albert.z_at_neti.pl> napisał w wiadomości
> Hej,
>
> moglby mi ktos rzucic na priva patcha (tego od DOSowych polecen) do
WinME.?