Re: pomocy! - siec na dwa komputery

Autor: eugeno (eugeno_at_kki.net.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 12:51:11 MET

witam
moim zdaniem masz cos nie tak z kablami
odpusc tego huba bo na kartach 3Com musi pojsc na odleglosc 120m
ewentualnie kup moze lepszy kabel
w domu to dziala poniewaz masz kable poskrecane
 i jakims dziwnym trafem moze sie to indukowac

pozdrawiam
eugeno

Użytkownik Zhan <arturm_at_polnet.cc> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93mlb2$5ic$1_at_news.tpi.pl...