polaczenie z internetem problem

Autor: Lukasz Grzech (referee_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 11:02:18 MET

hejka... gdy sie lacze z 02021.. to jest oki po zalogowaniu... ale gdy
chce otworzyc jakas www to ie pisze ze nie ma takiej www, jak sie lacze
poprzez telneta to pisze ze nie mog sie polaczyc z hostem, a gdzy
sprawdzzam poczte (eudora) to mi sie wywala i pisze o jakims bledzie
spowodowanym w module (nieznany) :) czy ktos wie o co lata ??? Czy to
mozliwe zeby mi w ogole nie widzial sieci ??? moze to cos z modemem ??

--
Z pozdrowieniami
                        referee_at_student.uci.agh.edu.pl