Re: [OT] Czy ktos pisal kiedys maila do TPSA i dostal jakas odpowiedz?

Autor: plain (plain_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 10:44:44 MET

Użytkownik "Pawel Nowicki" <53281_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Oszaleles? Jaka odpowiedz? Od TPSA? Oszczedz sobie pisania! Wieksze szanse
> na odpowiedz masz po napisaniu do prezydenta Stanow Zjednoczonych.
> Nie oszukujmy sie, to tylko TPSA.
> PN

Witam
Ja dostalem ----)))))
Ale bylo to okolo1,5 roku temu.
City - Katowice

Chodzilo mi o gwaltowny spadek transferu i o niemozliwosc zalogowania sie,
wtedy logowalem sie za n-tym razem lub nie logowalem sie.Niest. listu juz
nie mam, ale byla to odp. z automatu : prosimy o wyraoum. i cierpliwosc,
rozbudowujemy, modernizujemy, etc, za okolo 2 miesiace bedzie lepiej.
Fakt iz po pol roku bylo lepiej.
No to tyle