Re: Złącze PCI

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 10:22:19 MET

On Wed, 10 Jan 2001, Mariusz Jankowicz wrote:

>+ Czołem!
>+
>+ Czy ktoś się orientuje gdzie można zakupić coś takiego jak złącze PCI
>+ (gniazdo standardowo montowane na płycie głównej)?

 Na to żeby wymontować ze starej płyty pewnie wpadłeś, tylko
nie masz... -:(
 Może jak złożysz podanie to ktoś się zlituje ??
 Nie, nie widziałem w sklepie - natomiast chcę się "podłączyć" -:)
z powiązanym pytaniem: czy płytki uniwersalne na PCI ktoś już gdzieś
widział ?
 Bo ISA - jak mrówek (tylko nie ma gdzie wetknąć -:>!)

>+ Pozdrawiam,
 Takoż - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.