Re: Pytanie o Modem na PCI

Autor: kAPi (kapi_at_net.e.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 09:50:36 MET

Tomasz Kochmanski wrote:

> Wszystkie modemy na PCI w duzym stopniu obciazaja procesor (winmodemy w
> BARDZO duzym stopniu). Jesli chcesz male obciazenie, to kup modem na ISA
> lub zewnetrzny.

najbardziej się obawiałem takiej odpowiedzi ;-) ... bo z góry
podejrzewałem że tak jest.

otóż sprawa jest taka że teraz właśnie urzywam ZOOM'a na ISA... i musze
go wymienić na modem PCI, bo szykuje się wymiana płyty...

z drugiej strony nie chce mi się inwestować w modem zew. ponieważ w
niedalekiej przyszłości będe instalował sobie UPC (jak mi się abonament
na i-net u obecnego ISP skończy). Tak więc poradźcie mi możliwie
najlepszy modem na PCI...

jeżeli wszystkie modemy na PCI obciążają CPU, to może taki co obciąża
ale w najmniejszym stopniu ;-)

czekam na sugestie...... i serdecznie pozdrawiam

--
"Nigdy nie jest tak źle                \~~~/  ' .
 by nie mogło być gorzej"               \_/  \~~~/
                                         |    \_/
 kAPi_at_net.e.pl                         __|__   |
 ICQ#:11264475                       jgs     __|__