Re: Jak wydrukować ekran???

Autor: JaccekZ (jziegler_at_kki.net.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 08:51:59 MET

> Printscreen, wkleić do Painta lub innego programu graficznego i
drukować...
> Ewentualnie są też różne zewnętrzne programy robiące to samo lub nawet
> od razu drukujące, ale dla kilku ekranów metoda systemowa jest łatwiejsza
:)

> BTW mam prośbę -- pytania dotyczące nie sprzętu, a oprogramowania, kieruj
> następnym razem na odpowiednią grupę (w tym wypadku pl.comp.os.win95), a
> nie na pl.comp.pecet, która dotyczy tylko sprzętu... Ok? :)

Zaprzeczasz sam sobie - Klawiatura do której należy klawisz PrintScrn jest
hardwerowy. Z drugiej strony może przestańmy również pisać o:
- biosach
- sterownikach
- problemach występujących po instalacji systemów operacyjnych
- wszystkich innych problemach w których mamy doczynienia z programami
(benchmarki, testery stabilności, softcoolery)
- itp, itd
po co wtedy wejść na groope?