Re: Netscape 6.0

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 06:12:30 MET

In article <93lmef$9ue$2_at_news.tpi.pl>, "Damian" <pixaar-nospam_at_go2.pl>
wrote:
> Netscape 6.0 to juz nie Netscape tylko AOL i ma wiecej dziur niz ser
> szwajcarski jak nie lubisz misia to zainstaluj sobie Opera wersja 5.0
> jest niesamowita i w dodatku bardzo szybko laduje strony
Nie narzekaj i nie opowiadaj bzdur to po pierwsze, a po 2gie to o ile sie
nie myle, to grupa o sprzecie.. mozna sie wkurzyc, jak co drugi post jest
zwiazany z windows i problemami programowymi.. Netscape6 nie ma az tylu
dziur, by nie nadawal sie do uzytku, z pewnoscia nie ma ich wiecej niz
iexplorer (a i wywala sie z taka sama czestotliwoscia:) To, ze N6.0 jest
troche niedopracowany to nie jest az taka tajemnica, zreszta zawsze mozna
sciagnac Mozille0.7, ktora jest o niebo szybsza/stabilniejsza od N6.0 i
co dla niektorych jest najwiekszym plusem, jest pozbawiona niepotrzebnych
wodotryskow. Co do Opery, to przegladarka to mila, ale do zabawy.. bo
niestety do codziennego uzywania za bardzo sie nie udaje.. ale to moja
osobista opinia..
eot

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming