Prokomb Plyta Glowna - co to jest ?

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_bellsouth.net)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 02:47:10 MET

W servisie Optimusa powiedzieli mojemu bratu ( zaplombowany komp),.Ze ma
plyte Prokomb PR.BVCIB o poodali mu symbole PR.BVCIB. Sprzedawali te kompy
w sklepach rok temu. Czy ktos z kolegow wie co to za plyta i firma. Szukalem
na Necie i nic nie znalazlem. Mieszkam w USA i nieznam rynku w Kraju. Asuz,
Microstar, Intel itp to mi cos mowi ale ta nazwa i symbole nic mi nie mowia.
Prosze o pomoc w oswieceniu mnie co to za cholera
zbyszek_at_bellsouth.net