Soundblaster

Autor: Andrzej Zbierzchowski (andrzejz_at_niespamuj.chomiczowka.net.pl)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 00:11:56 MET

Mam drobny problem. Zamierzam zmienić kartę dźwiękową (a właściwie jestem
już w trakcie) z SB 128 PCI na... No właśnie, na co? Mam DVD z dekoderem,
ale filmy oglądam sporadycznie, słucham MP3 i sam trochę je koduję, no i
gram. W większości w gry dosowe, starsze (MIDI!!!). SB 128 PCI przy MIDI
IMO kompletnie się nie sprawdza, więc moje typy to: Tańszy Live! lub używany
AWE
32/64. Który? Czekam na podpowiedzi...

--
Pozdrawiam!