Jaka grafika i obudowa

Autor: Krystian Janik (chrisjan_at_polbox.com)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 21:47:07 MET

Witam
Wlasnie przymierzam sie do zmainy paru elementow w moim komputerze w
zwaiazku z czym prosze o ewentualne skorygowanie mojego wyboru.
Po pierwsze plyta zdecydowalem sie na zakup Microstara KT7 pro 2A z duronem
700.Tu raczej nie mam watpliwosci.Chodzi raczej o pozostale elementy.
Karta grafiki: zdecydowalem sie na PixelView Gforce2 MX z tvoutem(zachecila
mnie zwlaszcza cena).
Obudowa:Enlight-to ze wzgledu na to ze zalezy mi zwlaszcza na cichym
komputerze a z tego co slyszalem to te obudowy sa najlepsze.Czy rzeczywiscie
warto wydawac ponad 300 zl na te obudowe?? i ewentualnie ktory model
wybrac.?
Z gory dziekuje za wszystkie sugestie
Pozdrawiam
Jankiel