RE: DMA na ABIT-KT7-RAID

Autor: Piotr Podsiadły (piquadrat_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 20:12:29 MET

>Popatrzyc na obciazenie procesora przy korzystaniu z w/w urzadzen.

Obciazenie przy kopiowaniu z obu napedow na HDD waha sie
miedzy 10 a 25% (mierzone TaskInfo 2000) w systemie
D 0.6_at_1G, 128MB RAM
I teraz: czy to jest malo czy duzo (a zatem czy
DMA dziala czy nie)? Po prostu nie wiem jakie
wartosci moga wskazywac na jaka z tych dwoch sytuacji
w kompie z szybkim procesorem.

Pozdrawiam
P.P.Podsiadly

Zwyciezcy i przegrani, nadzieje, sukcesy, porazki i kiksy.
INTERIA.PL prezentuje Pierwszy Internetowy Plebiscyt Sportowy
Zaglosuj i wygraj! http://sport.interia.pl/id/stat/plebiscyt

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet