Komp jako magnetowid??

Autor: Bazant (bazant_at_kki.net.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 20:01:33 MET

A wiec mam taka sprawe, ze chce sobie zrobic z kompa takie DVD/Divx/video, i
oto co wymyslilem:
Plyta Abit BX-133 (nie mowcie, ze zla, bo juz kupilem)
Procek P3-600 do 800 (kwestia mozliwosci/ceny)
Ram 256 do 512 (tyle ze mam 3 sloty a 2*128 MB juz kupilem chciaz moze
lepiej kupic na zapas, bo jeszcze podrozeja???)
Hdd 2*45 GB IBM 7200 pdlaczone jako raid 0 (chyba 0 mam na mysli stripping -
i tu sie pytam, czy duzo to da?? innymi slowy czy warto?)
grafika - cos z wejsciem i wyjsciem wideo i musi chodzic na AGP 133*2/3 bo
jak kupie sobie procka na 133FSB to AGP bedize tyle miala - na plycie nie
mozna zmienic mnoznika
dzwiek to live VE
DVD LG 12/40 - chyba bedzie dobry i za jedyne 465 PLN !

Komp ma mi sluzyc do ogladania DVD i Divx (na monitorze na razie - w
dalekiej przyszlosci (oby na gwiazdke) jakis porzadny TV 21" moze 29"....,
do robienia z DVD Divxow, i jako magnetowid - do wejscia video chce
podlaczyc sygnal z tunera sat. (cyfra+ gwoli scislosci) podobno moze to
jakos dawac sygnal RGB - czy mozna to jakos podlaczyc do karty graf?? ew
normalny kabelek euro -> cinch i we cinch na karcie. aha od razu zaznaczam,
ze nie potrzebuje tunera TV, bo i tak nie mam anteny naziemnej..

I tu zasadnicze pytania:
duzo da fakt, iz procek i pamiec beda na 133mhz???
lepiej p3-600 i 384 mb ram, czy p3-733 i 256 ram???
jak z tym raidem???
aha dokupywac wsyzstko bede po kawalku, wiec wezcie to pod uwage..
no i wezcie pod uwage, ze nikt z moich przodkow w ciagu ostatnich co
najmniej 5 pokolen nie nazywal sie Rockefeller...:(
wiec do dyspozycji mam circa 800zl/miesiac i obecnie mam na to 1500
odlozone.. a i z prockiem to sie chce wstrzymac do poczatku lutego, bo
powinny troche staniec (nie myle sie?), za to DVD ide kupic w sobote, bo
moje mitsumi x8 (cd of coz, nie dvd) ma sie coraz gorzej...

uff ale sie napisalem, aha dzieki za wszelkie rady, i odpowiadajac na tego
posta 9wiem, ze duzo czytania, pisania, myslenia..) wezcie pod uwage fakt,
ze podobny dylemat ma pewnie wielu czytelnikow listy, tylko boja sie o tym
napisac ;)) wiec przysluzycie sie ogolowi

  Thx
  Zbyszek