Re: comp za 6.000 zl

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 19:47:27 MET

Hi!

"lowczy" <lowczy_at_orfi.uwm.edu.pl> napisales(as):

> jestem z Olsztyna a w tym miescie niestety nie ma gieldy... ale patrzac
>na cenniki to suma roznicy pomiedzy gielda a sklepami to ok. 200zl wiec nie
>jest az tak zle, chociaz moznaby pokusic sie o stwierdzenie ze to az
>200zl!!! ale niestety mam takie warunki jakie mam!

To aj ci podam coa ja bym za to kupil a ty sobie stosowna roznice
doliczysz :)

Plyta: MSI K7T Pro2 - 600
TBird 800 - 750
128 MB RAM - 250
HDD IBM DTLA 40GV 40GB - 750
GF2GTS - 1250
SBLive - 250
CD Teac 40x - 250...
Titan TTC-D2TB - 40

Mniej wiecej... przy czym osobiscie wolalbym Duron 600 przetaktowaby
niz TBird...

--
Pozdrawiam !!!
MGB