Klik & Play tylko w 256 kolorach

Autor: Aleksander Chlebowski (sq3htu_at_news.ampr.pl.invalid)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 17:54:34 MET

   Hej !

   Mam maly problem z programem do tworzenia prostych gier - Klik & Play.
Program za nic w swiecie nie chce wyswietlac grakiki powyzej 256 kolorow. Gdy
mialem grafike na PCI (S3 Trio 64 1MB), program szalal w max. palecie
16-bitowej i wszystko bylo OK. Obecnie mam Rive TNT2 M64 i niestety cofnal sie
w rozwoju.
   Szukalem informacji w IntetNecie, ale nie natrafilem na zadne konkre
ty. Faktem jest, ze program ten nie jest juz pierwszej swiezosci i pewnie
dlatego nie lyka nowszych kart graficznych.
   Ma/mial ktos podobny problem z tym softem ? Istnieje sposob na naprawe tego
bug'a ?

Dzieki za wszelkie info - Alex