prosze o pomoc....

Autor: Thorm (wronek_at_box43.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 16:30:23 MET

Moj kumpel podarowal mi plyte glowna z prockiem AMD K6 2 400, zintegrowana z
svga i dzwiekiem. W sumie (podobno) fajna plyta ale z jednym
problemem... Kumpel jest znany z malo inteligentnych testow. Wyciagnal BIOS,
wsadzil go odwrotnie wlaczyl kompa... Kompm nie ruszyl, nonrmalka.
Po poprawnym wsadzeniiu biosu komp tez nie ruszyl i jest martwy.
Nie wiem czy padla sama kosc BIOSU? Mogl uszkodzic plyte?
Jak to sprawdzic? Mam kogos kto mi zreanimuje kosc - albo nagra na nowego
flasha ale musze wedziec jaka to plyta. Kumpel nie wie. jest na niej
naklejka
FCC for HOME OR OFFICE USE. Kosc audio to soundpro, plyta jest AT/ATX
(dwa gniazda), 4xPCI, 3XISA, 4XSIMM, 2XDIMM.
Moze ktos mial takie cos? Moze wie ktos co mozna z tym jeszcze zrobic?\
Szkoda wyrzucic a kupowac nowa plyte pod tego AMD nie wiedzac czy jest
sprawny? Szkoda chyba kasy.
BARDZO PROSZE O POMOC. (najlepiej na wrona_at_polcard.com.pl)

Pozdrawiam.

Thorm