Re: Kupie proc AMD K6III 550

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 11:52:07 MET

Hi,

Adasiek Zwierzaczek wrote:

> czesc; czy to znaczy, ze panowie i panie z amd olewaja polske i polakooooof,
> decydujac o asortymencie sprzetu dostepnego na danym rynku; czy jest zatem
> mozliwe sprowadzenie do polski z zagramanicy np. karty rozszerzec na zlacze
> i standart, ktory w polsce nie jest wprowadzony????????

Problem leży w tym, że żaden polski dystrybutor nie sprowadzi tych
procesorów, bo zapotrzebowanie na nie niestety jest małe. Do tego
dochodzi problem kupienia ich od AMD (AMD sprzedaje je tylko w
bardzo dużych partiach, bo docelowo mają być kupowane przez
firmy montujące notebooki -- na cholerę zaś polskiemu dystrybutorowi
20000 procesorów, skoro sprzeda np. połowę z nich)?

Na Zachodzie też trudno jest dostać te procesory i o ile mi wiadomo
jedyny sposób (osiągalny też z Polski) to zamówienie przez Internet
i wysyłka.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |