Re: co jest?????

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 11:24:22 MET

DPL wrote:

> Kurka bez zartow....

No co - sam tak napisałeś. Poza tym mogłem odpowiedzieć -> widziałem Twój
post -> nikt go nie wyciął (przynajmniej tym razem i na serwerze onetu).
Stąd moje pytanie, które wcale nie było żartem.

> Wazna sprawa, na pl.comp.pecet (i tylko na niej) nie widze wlasnych
> wiadomosci.
> Tak jakby news.tpi.pl wycinal mi je, ktos byl nadgorliwy!!!!

Sprawdź, czy się sam nie wrzuciłeś do KFa (to nie żart). Po drugie wyślij
zapytanie na pl.news.admin opisując zjawisko i cytując chociaż jeden
MessageID, który został skasowany lub się nie pojawił (mi raz się
zdarzyło, że ktoś źle skonfigurował spambota i wycinał mnie po moim ID czy
coś).

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)