Polaczenie dwoch komputerow przez USB

Autor: Artur Turkot (arturkot_at_kki.net.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 10:30:36 MET

Jestem ciekaw czy ktos byc moze probowal polaczenia dwoch komputerow przez
kabel USB.
Ostatnio zauwazylem ze jest dostepny zestaw kabel plus oprogramowanie w
ceniw plus minus 170 PLN.
Ma on umozliwiac transfer plikow itp. Interesuje mnie na jakiej zasadzie to
dziala, czy jest to emulacja karty sieciowej,
w kazdym badz razie wszelkie informacje beda mile widziane.

Docelowo mialem zamiar kupic karte sieciowa PCMCI jednak jestem ciekaw czy
polaczenie USB moze ja zastapic a jesli tak to w
jakim stopniu.

Artur