BARDZO PILNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: demoman_at_box43.gnet.pl
Data: Thu 11 Jan 2001 - 10:16:13 MET

Witam !

Wiem że powiedzie że nie ta grupa ale nie wiedziałem gdzie się zapytać więc
pytam się tu :-)

Sprawa dotyczy telefonów komórkowych :-)

Planuje zakup jakiegoś telefonu komórkowego i stosowanie go jako telefonu tylko
do odberania rozmów.

Planowałem zakup telefonu na "karty" TAk-TAK lub SIMPLUS.

Moje pytanie dotyczy co się dzieje jak minie termin "ważności" karty ? Czy
mozna po terminie ważności karty odbierać rozmowy przychodzące czy nie ?

Jeśli tak to gdzie jest najdłuższy okres aktywności telefonu (oczywiście tylko
do odbierania rozmów) w TAKTAK czy SIMPLUS i ile wynosi ?

Niestety żadnen z dystrybutorów nie wiedział tego lub specjalnie tego nie mówił
aby nie psuc im interesu.

Jest to sprawa dla mnie bardzo pilna gdyż chciałbym kupic komórę na dniach.

Myślę także o kupnie komóry używanej (i zdjęciu SIMLOCKA).
Co sądzicie o Ercsonie s868.
Dodam że nie zależy mi na żadnych bajerach (WAP , wibracje , transmisja)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///
ICQ: 92575915