2 Huby zamiast repeatera????

Autor: Marcin Wojtyński (mwojtyn_at_kki.net.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 20:46:36 MET

Witam Grupowiczów!!!

Mam pewien problem i również mam nadzieję że ktoś z Was będzie mi mógl
pomóc.
    Sprawa wygląda następująco. Mamy ze znajomymi małą sieć komputerową - 6
kompów połączonych kablem BNC. Cały kabel ma ok.400 m i wszystko było OK do
czasu gdy repeater stojący dokladnie pośrodku tego kabla przestał działać.
Zakup nowego jest dość problematyczny, poprostu w sklepach często nawet
niewiedzą o co pytam. Wymyśliliśmy że zamiast repeatera kupimy 2 huby np:
8xRJ + 1xBNC i podłączymy jeden koniec BNC do pierszego huba potem kawalek
skrętki do drugiego i znowu BNC do wyjscia z drugiego koncentratora. Problem
w tym ze nikt nie jest pewien czy takie cudo będzie działało tak jak
repeater. Jeżeli ktoś może rozwiać moje wątpliwości to bardzo prosił bym o
odpowiedz, najlepiej na mój adres (mwojtyn_at_kki.net.pl) , bo rzadko czytam tę
grupę.

PS. Jeżeli ktoś ma jakiś niepotrzebny, sprawny repeater to bardzo chętnie
odkupię.

Marcin