Re: Kupie proc AMD K6III 550

Autor: marcusss (meka_at_polbox.com)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 00:50:41 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości
> Hi,

> Ano, nie było. Ale produkowane były i np. Tom Pabst z Tom's Hardware
> miał taki procesor w testach :)))

> Biorąc pod uwagę, że serie + są do notebooków, to takie napięcie aż tak
> nie szokuje... Ponadto wiele nowych K6-2 działało z napięciem 2.0 V
> lub 2.1 V (choć producent nadal zalecał 2.2 V).

> Sprawdziłem, są na pewno. Ale ich dostanie graniczy z cudem

Witam!!!
 k6-II+ to byly zapowiadane juz na poczatku zeszlego roku i w pierwszej
wersji niebylo mowy o notebokach
tylko o pecetach biurkowych .Potem zajeli sie duronem a w koncu roku
odgrzali k6-II+ jako alternatywe dla intela na rynku prockow do notebokow
i chyba tu tkwi problem z nabyciem ze to w chodzi dopiero na rynek
Szczerze to jeszcze w Polsce niespotkalem oferty noteboka z tym procem ale
moze malo uwaznie sledze te oferty

--
Pozdrawiam
meka_at_polbox.com