Re: Pentuim III 850 E

Autor: Jano (psidorow_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 00:51:51 MET

> Nie ma obowiazku pojsc na tyle... zreszta jestto wrecz malo
> prawdopodobne... niestety koperki przewanznie nie ida na wiecej niz
> 100. I jest jeszcze kwestia PCI i HDD...
> --
> Pozdrawiam !!!
> MGB
 Stary-niezle herezje tutaj glosisz! Kto ci naopowiadal ,ze koperki nie ida
na wiecej niz 100MHz???
Mam p3 500E(czyli koperek o nominalnej magistrali 100) puszczone na
magistrali 133 co daje 667MHz i hula az milo!!!
Zadnych bledow ,bluescreenow itp! I znam pare osob,ktore maja takie same
procesory tak podkrecone i zaden nie narzeka.
Nie wiem co prawda ,jak jest z prockami o wyzszych czestotliwosciach,ale p3
500E kreci sie pieknie!
Jano