Re: Warkot dysku IBM DTLA 60 GB 7200 rpm

Autor: Mariusz Skrzynski (skrzynm_at_gss.abis.lodz.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 00:50:26 MET

Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisal w wiadomosci:

>Mowa była o jakims straszliwym warkocie - nie zaobserwowałem...
>(mam dokładnie taki, a drugiego instalowałem w innym komputerze:
>przy otwartej obudowie musiałbym zauważyć !)

Gdy dysk nie jest przykrecony w obudowie to prawie tego nie slychac, ale
jak sie go umiesci w 'blachach' to slychac wyraznie. Przypomina to
pierdzenie z glosniczka podczas testowania pamieci. Tak tez na poczatku
myslalem. Owe pierdzenie slychac zanim cokolwiek pojawi sie na monitorze
podczas uruchamiania kompa. Inne dyski (nie IBM DTLA) tak nie maja.

Mariuz