Re: Abit Kt7 pod Durona dzieja sie cuda!?

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 23:23:24 MET

-~*Timo*~- <da whatever>

>Generalnie ludzie sami sobie robia problemy, z plytami glownymi jest tak
>samo.

Najczesciej nie czytaja dokladnie instrukcji :)

>Za bardzo podgaruja pamiachy w biosie i juz (efekty takie ze komp sie
>wiesza, programy wychodza same, niespodziewane resety)

Czasem nawet nie wiedza, ze sobie podgarowali :) Takie opcje do timingow
to przy KT/KX 133 to z ksiezyca sa wziete :) No ale to juz wina Awarda,
ze nie zmienil oznaczen od 2 lat.

>lub zbyt male napiecie na podrasowanym procu (efekt taki ze pojawia sie
>w w2k BSOD z napisem UNHNDLED EXCEPTION...) pisze o w2k bo syfu98 nie
>uzywam.

To cos jak ja - zapraszam czasem na stronke ponizej :)

Pozdro

--
              Dancing with tears in my eyes...
LV     vandergaart_at_pf.pl    ftp://vluka.dhs.org   UIN:6979815