Re: ASUS

Autor: Bartus (wbartus_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 23:28:03 MET

Czesc!

Użytkownik Wojt <wojt2_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93ilbe$6fd$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> mam stara plyte ASUSA SP 97 V (z karta grafiki na pokladzie)
> ma ona wejscie na mouse ps/2 nawet mam sledzia do wetkania ali ni cholere
> nie obsluguje mi zadnej myszy ps2... dlaczego?????
> second question: czy jezeli podlacze ps2 myche fajowa (np. jakiegos
> logitecha z 3 przyciskami i rolkami) poprzez przejsciowke ps2-serial to
> bedzie ona dzialac poprawnie????

Bedzie - o ile bedzie to orginalna przejsciowka od tej myszy - zazwyczaj
przejsciowki nieorginalne (dokupowane) nie dzialaja :(
Jezeli bedziesz mial oryginalna przejsciowke i stry do mychy to przyciski i
rolki tez beda chodzic

pozdro
Bartus^