Re: P³yta do durona

Autor: P_at_W3L
Data: Wed 10 Jan 2001 - 21:19:25 MET

kAPi <kapi_at_net.e.pl> napisa³(a):

>hmmm..... no to teraz to ja ju¿ siê zgubi³em:

Soryy.
Mi siê lekko po..³o.
Naturalnie ma tylko jedno ISA, a ja ¿±glowa³em modemem i dzwiêkówk±
w³a¶nie w tym jednym slocie. (nikomu nie polecam). Pewnego dnia okaza³o
siê ¿e od tego ci±g³ego przemieniania, poluzowa³y siê blaszki w slocie
ISA i nie za ka¿dym razem komputer wykrywa³ mi modem.
Od¿a³owa³em 80 zeta i na gie³dzie kupi³em kupi³em u¿ywanego Acorpa
56-PML na chipset'ie Lucenta'a (jestem bardzo z niego zadowolony).

--
Pozdrawiam.
P_at_W3£ + Duron600_at_1000