Re: Zamykanie WinMe - POMOCY! :-(

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 21:12:09 MET

From: "Fox" <Fox_at_trzebnica.net>

> Tez bym chcial wiedziec o co chodzi, juz pytalem w tej sprawie chyba
> kilkanascie watkow wyzej (mam TNT 2 Pro) i jak dotad nie rozwiazalem
> tegop problemu :(
> --

moj sasiad tez mial taki problem z win me chodzil mu kilka miesiecy na
sterach
windowsa do rivy tnt bez problemu ale wpadl na pomysl ze zainstaluje sobie
win 98
bo twardziel nie wyrabia (nie wazne) ale cos spieprzyl i z powrotem wrocil
do win me (?)
i odrazu wywalilo mu ten problem czytajac wczesniejsze listy z tym problemem
z grupy
kazalem mu zainstalowac najnowsze detonatory 6.49 problem znikl
ale czemu wczesniej przez tyle miesiecy nie mial problemu z tym mimo ze
uzywal wina steownikow
to ja juz nie wiem

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet