Re: siec w bloku

Autor: Edel (edel_at_esd.prv.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 21:15:47 MET

Nie wiem czy Wasz patent przejdzie Teps pobiera oplate za kazde zakonczenie
lacza. Wraz z SDI dostarczany jest terminal. ktory podlaczany jest pod jeden
nr abonencki. Ale byc moze da sie zastosowac serwer proxy???
Pozdrowionka
Edel

Użytkownik Sobom <sobom_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93iari$oaa$1_at_news.tpi.pl...