Re: Dysk twardy

Autor: Tomasz Kochmanski (nospam-kochmans_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 19:18:58 MET

Skoczeq wrote:

> Cze
>
> Mam w kompie dwa dyski twarde. Wszystko bylo dobrze do momentu zamiany.
> Zmienilem mniejszy dysk do srodka, a mniejszy do kieszeni. Zeby dysk w
> srodku kompa dzialal musze go rozkrecic!

Jesli dobrze zrozumialem, to twardy dysk nie dziala dopoki nie zdejmiesz
obudowy komputera. Jesli tak, to mam dwie hipotezy:
1. Twardy dysk sie przegrzewa.
2. Masz poplatane tasmy IDE i zalozenie obudowy powoduje przygiecie
kabla i wyskoczenie wtyczki z twardego dysku. Wiem, ze to brzmi dosc
paranoidalnie, ale mialem kiedys cos takiego.