Re: divx

Autor: Pawel Nowicki (53281_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 16:34:23 MET

"pit" <pit1_at_poland.com> wrote in message news:93geid$6t5$1_at_news.onet.pl...
> lagowanie filmow w divx spowodowanej est za slabeym prockiem (celeron 300)
> czy za słabą kartą graf ( savage 8 MB )?

Mialem tez Cel333 z 64MB RAM i rwalo mi tak, ze nie szlo nic ogladac. Bralem
film i szedlem do kumpla na sterego MMX (266 czy cos w tym rozdaju) i 32MB
RAM i u niego wszystko smigalo jak cza. Probowalem z roznymi kartami,
rozdzielczosciami, z HDD zamiast CD-ROMu i w ogole wszystko co tylko mozna
sobie wyobrazic. Nic nie pomagalo. Zauwazylem jednak, ze plynnosc poprawia
zmiana ustawien... dekodera MP3. Wystarczalo zmienic Resolution na 8 bitow i
Frequency na Quarter i rwalo duzo mniej.
Wniosek moj po tych przejsciach jest nastepujacy: mialem syfiasta plyte
glowna, z wbudowana syfiasta karta dzwiakowa na pokladzie (za to byla
tania:)). Karta graficzna i porcek byly OK.
 Byc moze w Twoim przypadku jest podobnie. A propos Savege'a 8M, to kumpel,
o ktorym wspominalem mial wlasnie to, tak wiec karte raczej wyklucz.

Chyba, ze stary MMX jest lepszy w dekodowaniu DivX'ow od Celeronow.
Niewykluczone, chociaz dziwne.

Pozdrawiam,
PN