Re: Pliki binarne

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 16:05:00 MET

Użytkownik "jpiotr" said:

> Mam problem- nie moge sobie poradzic z "rozpakowaniem" binarnego obrazu CD
> na twardy dysk.
> Plik jest podzielony na czesci {rozszerzenia od .001 do .007 , plus plik
> rozszerzeniem .sfv} i po polaczeniu ich wincmd powstaje plik .out . W
srodku
> sa pliki .bin i .cue .Jak je z tamtad wyciagnac???????????

Hehe, sciagnales pliki z warez-a ;)). Te pliki to zwykle zipy lub rar-y.
Wgraj Winrar-a i rozpakuj (moga byc zabezpieczone haslem, ktorym przewaznie
jest URL warez-a z ktorego to sciagnales, no chyba ze oni sa leecherami
:) ). Plik z rozszerzeniem .sfv to plik wykorzystywany przez progs rodem z
warez-ow Sexy File Viewer. Ladujesz plik w tym programie, a on sprawdzi CRC
sciagnietych plikow (tych pakow). Dzieki temu wiadomo, czy nie masz
rabnietych pakow - w sumie bardzo przydatne.

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl