Jak usunac dziwne pliki

Autor: Sławomir Nowicki (slanow_at_jay.au.poznan.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 15:04:49 MET

Drodzy Grupowicze.
Mam problem z usunieciem pliku o dziwnej nazwie, jest on pozostaloscia
po wykasowanym programie Gadu-gadu. Plik ten ma dziwne znaki w nazwie.
Nie moge go usunac w Esploratorze ani tez w Nortonie. Nie wiem jak to
zrobic w Dosie z powodu dziwnych znakow i trudnosci w napisaniu
odpowiedniej sciezki, krotko mowiac nie wiem jak robi sie to w Dosie ale
moze jest jakis latwiejszy sposob. Wiem, ze plik ten przeszkadza mi w
nowym programie.
Serdecznie dziekuje za pomoc
Slawek