Re: pilne - ustawienia DMA w win98

Autor: greenwanderer_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 10 Jan 2001 - 14:56:10 MET

> Użytkownik MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
> napisał:rdpo5tsr8s01i0p4j58ir488md78oki1nl_at_4ax.com...

> czy fakt ze w ramce bylo primary UDMA 33 swiadczy o tym ze dysk to obsluguje
> czy nie ? - wszedzie pisza o ostroznosci bo mozna stracic dane - chipset
> plyty to via mvp3 wiec obsluguje
>      roberth

Przy chipsetach VIA radze zachowac ostroznosc (choc u mnie sie nic nie
stalo poza tym ze musialem wejsc w tryb awaryjny i powyrzucac pare rzeczy
np. kontroler dysku twardego)
W zaleznosci od chipsetu VIA oferuje sterowniki do plyt glownych.
Najlepiej sciagnac takowe i nie wlaczac UDMA w Windzie tylko
przy pomocy programu z pakietu VIA : dmatools.exe

       Zycze powodzenia.
            GreenWanderer