Re: 2 licencje, 2 komputery

Autor: Boguslaw Szostak (bosz_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 12:46:15 MET

"WIBI" <wakizashi_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> A ja kiedyś używałem Netscape ale już nie bo jak by się MS dowiedział
> to ojej. :)
> Niedługo legalni użytkownicy zejdą do podziemia - "koniec świata" :))).
> Ale poważnie, skoro oba należą do ciebie i masz papiery to bez przesady

Wlasnie "Bez przesady".

OEM - czyli program dostarczony wraz z komputerem zainstalowany
w trakcie jego "produkcji" jest WLASNIE DLATEGO tanszy.

Przeinstalowany na inny komputer przestaje byc "legalny".

I najwyzszy czas, by "legalisci" zrozumieli jakie absudy zawieraja
licencje,
zamiast "na swym podworku" lamac prawo, a publicznie deklarowac sie
"przeciw piractwu".

To naprawde przesada.

Boguslaw