Re: POMOC - usuniete pliki w Win2000

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 12:14:16 MET

Użytkownik "Jlp" <jagged_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Wlasnie przed chwila dzieki zlym parametrom w programie Second Copy usuniete
> zostaly setki plikow z mojego dysku D (system 2000 mam na C). Niestety nie
> powedrowaly one do kosza, wiec nie mozna ich odsyskac w standardowy sposob.
> Jakim programem (i skad go wziac) moge odzyskac usuniete pliki?

Jeśli to była partycja FATx, to Tiramisu, Recover, Recover98, Recover4All (i
wiele innych). Jeśli NTFS to Tiramisu (obecnie Easy Recovery), RecoverNT.
W SecondCopy ustaw katalog do którego będą przenoszone pliki po usunięciu.
Możesz w nim trzymać np. dwie ostatnie wersje każdego usuniętego pliku -
takiej właściwości nie ma chyba żaden inny program do backupu.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki