Re: czy jest program do kopiowania dlugich nazw w dosie

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 08:43:54 MET

On Tue, 9 Jan 2001, Mis wrote:

>+ Może Volkov commander Ci zapasuje ?

 A toto umie *w DOSie* (nie mylić "w oknie DOSa pod Windows" !)
skopiować długie nazwy ?? Jeśli tak - adres poproszę do kontroli -;)[1]
 Z opisów - XXCOPY chyba byłby najlepszy (adres podawałem poprzednio),
"dużego" testu (typu: cały katalog Windows) jeszcze nie próbowałem.

>+ M
>+ Użytkownik "Adid" <Adid_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

 W kwestii formalnej: prosi się o pisanie *pod* cytatem !

 W kwestii ogólnej jesteśmy wszyscy NTG... -;)

 Pozdrowienia - Gotfryd
[1] chodzi o problem "krótkich nazw przy kopiowaniu długich nazw",
 gdyż Windowsy ("jakie są każdy widzi") same z siebie (tj. ani
 funkcje systemowe, ani explo*er) nie zapewniają poprawnego skopio-
 wania właśnie *krótkich* nazw [podczas kopiowania nazw długich !]
 - co może być krytyczne.

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.