SB live!1024 i SB 512

Autor: greg (space_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 08:27:05 MET

Witam
Na pc.comp.multimedia nie uzyskalem odpowiedzi to sprobuje przytoczyc caly
moj list tutaj(wiecej osob odwiedza te grupe).

Pytalem jakis miesiac temu, ale niestety nikt nie odpowiedzial.
czy ktos z grupowiczow moze wyjasnic czym rozni sie karta SB live!1024 od
nowego produktu SB 512 ?
Przymierzam sie do zakupu karty do kompa i nie wiem co wybrac. Cena tych
kart jest podobna, tak wiec musza sie roznic czyms innym.
Teraz mam na plycie kontroler AC'97 i jakos to gra, ale nie jestem
zadowolony. Karta ma sluzyc ogolnie do sluchania mp3, plyt i do grania.
Nie bede odtwarzal plyt DVD na komputerze tak wiec wyjscia do ampa mnie nie
interesuja.
A moze ktos ma karte SB 512 i moze podzielic sie wrazeniami ? O karcie SB
live!1024 duzo slychac i wydaje sie byc optymalnym wyborem do kompa za te
cene.
I jeszcze jedna sprawa, pracuje pod Win2000. Czy te karty bezproblemowo
chodza pod tym systemem ?

Pozdrawiam