Udostępnienie połączenia internetowego

Autor: Krzysztof Ciechanowski (krisciech_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 06:44:36 MET

Mam w pracy komputer z windowsem 2000, który ma stałe połączenie do
internetu przez maskaradę na Linuxie do Internetu przez SDI. Chciałbym się
wdzwonić do tego komputera z domu (Windows Me) i korzystać z internetu. W
pracy i w domu mam modemy ISDN Telesa z najnowszej promocji TPSA. Próba
skonfigurowania zdalnego dostępu na Windowsie 2000 nie powiodła się. Może
jakiś program załatwił by to. Może jakieś inne sugestie?