Re: Plyty na VIA - CHIP

Autor: WIBI (wakizashi_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 02:50:35 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" wrote:

> Podaj stronę, bo jeśli CHIP napisał taką głupotę to byłoby fatalnie :)

A napisali strona 70, kolumna 3, 2 akapit.
 I nie ma w tym nic dziwnego.
 Jeśli gość robi testy sprzętu i ma problem to o nim pisze.
  Jeśli wszystko było by OK to czemu tyle postów (help me) na grupie.

Osobiście rownież mam z VIA różne przejścia za sobą i po mojemu
 jeśli ktoś używa kompa do pracy to szukanie i czekanie na nowe
  serwis-paki które rozwiążą problemy może wnerwiać.
Kłopot można częściowo ominąć dobierając komponenty składowe
 wg. stabilnie działających konfiguracji ale to dużo zachodu i pytania.
W chwili obecnej faktycznie jeśli potrzeba stabilnej platformy to ciągle
"prawie w ciemno" można kupować tylko konfiguracje na BX i 815E.
Oczywiście warto sprawdzić dla nieco starszych modeli (bx) czy biosy
 oferowane przez producenta obsługują już wybraną kartę, wielki dysk
  i Win2000.

Wg mnie dla Windows jeśli wchodzić w AMD to na płytach z ich chipsetem
 tj. 750 albo nowym 760 bo już się chyba pojawił?.
Pozdrawiam
                   WIBI

wakizashi_at_poczta.onet.pl