Kupilem KT7 z D700 i...

Autor: JaVoL (marek14_at_pro1.promail.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 23:30:47 MET

...zajebooozaaa !
Narazie mam sporo problemow bo niemam nawet plyty win98 i niemoge prawie nic
zainstalowac ale jade na tym co sie udalo i jest super !!! Wreszcie outlook
dostal speeda ;-) Niewiem jak gry bo niemoge 3dfx odpalic ale to co
uruchomilem to super !
Niestety tylko 64ramu ale dokupie druga kosc niedlugo ram mam Mtec czy jakos
tak (chcialem kingstona ale cholera dwarazy drozszy prawie wiec dzieki ;-)
Plytke dostalem w wawie w podziemiach gieldy komputerowej za 630zl i duraka
za 330 ram 160zl wiec chyba niezle nie ;-)
Niestety mam kiepski cooler i temp ponad 60 stopni a jak zdejme obudowe to
58okolo... Teraz np 66 ;-( Musze go bardziej zeszlifowac i docisnac moze
jeszcze silikonem
mazne to bedzie lepiej co bo narazie nie chce krecic to niebede cool'a
wymienial... Ale mimo to uwazam ze one poprostu maja taka cieplote...
Poprostu wasze czujniki pod procem go nie dotykaja - mowie o tych co maja
temp ok30-40stopni... Ja przed wlozeniem proca odgialem ja do gory i przy
dociskaniu go az sie zarysowal w ten sposob przynajmnjiej mam prawidlowy
pomiar ale skoro sie upieracie. Zreszta producent twierdzi ze powinno
chodzic miedzy 60a90 i tak jest ;-) Nic nie zwisa i nie dzieje sie bez
powodu jak narazie wiec problerm olewam...

Ogolnie wrazenia bardzo pozytywne - jest duzo opcji w biosie ! Bedzie sie
czym bawic ;-) Takze cos wiecej napisze w najblizszym czasie a narazie
dzieki wszystkim na grupie pozytywnie wyrazajacym opinie o Duronach bo to
naprawde zajebiscie tanie procesory a w dodatku bija Celerona pod kazdym
wzgledem... !

I pytanko:
Dlaczego w tescie ramu pokazuje ze mam 65costam costam ramu przeciez jest 64
! '-(

Ps
Polecam wszystkim ktorzy jeszcze nie wybrali miedzy Celeronem, a Duronem !
Tez sie wahalem ale jednak jest Very Good !!!

JaVoL